Porovnať
Všetky kategórie
Používateľské menu

Potřebné informace pro technickou podporu NVR VIVOTEK

Poskytnutí uvedených informací velmi urychlí řešení Vašich případných technických problémů s NVR naší technickou podporou. Dozvíte se i jak uvedené informace snadno získat.

Prosím, poskytněte následující informace při kontaktování technické podpory:

  1. Název modelu, MAC adresa, verze firmwaru a verze device packu.
    Jak zjistit MAC adresu, název modelu, verzi firmwaru a verzi device packu NVR série ND/NV (na bázi Linuxu)?
  2. Popis problému.
  3. Snímky nebo videozáznamy ukazující problém.
  4. Datum a čas, kdy se problém vyskytl.
  5. Konfigurační soubor NVR s heslem pro admin účet.
    Jak získat konfigurační soubor NVR série ND/NV (na bázi Linuxu)?
  6. Logy (Debug log/Archive log/System log/Recording log/User log/Error log)
    Jak sbírat logy pro NVR na bázi Linuxu a poskytnout je týmu podpory VIVOTEK?
  7. Informace o přidané kameře (Název modelu/MAC adresa/Verze firmwaru).
  8. Povolení vzdáleného přístupu (pokud bude třeba technika ATKM / VIVOTEK připojit k NVR).
    Jak exportovat debug logy a povolit vzdálený přístup na NVR série ND/NV (na bázi Linuxu)?

Můžeme také potřebovat následující informace, ale nejsou povinné:

  1. Veřejná IP adresa (s portem, pokud existuje).
  2. Přesměrování portu pro FTP port (port 21), SSH port (22), telnet port (port 23).
  3. Kroky pro reprodukci problému/ historie.
  4. Název modelu HDD a kapacita úložiště.
Prihlásenie k odberu noviniek bolo úspešné.
Niečo sa nepodarilo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdny

Zobraziť košík

Tovar bol pridaný do porovnania

Prosím, čakajte...
Objednávku nemožno dokončiť, skúste to, prosím, neskôr