Porovnať
Všetky kategórie
Používateľské menu

Co dělat, když nevidím obraz z IP kamery VIVOTEK

Jak postupovat, když se vám nedaří zobrazit ve webovém prohlížeči obraz z kamery VIVOTEK.

Pokud nemůžete sledovat video stream z kamery VIVOTEK, následujte tyto kroky

1. Zkontrolujte kompatibilitu prohlížeče s kamerou:

Kamery VIVOTEK řady 8000 a starší jsou kompatibilní s Internet Explorerem, zatímco kamery řady 9000 podporují Chrome a Edge. Ujistěte se, že používáte odpovídající prohlížeč. Případně se podívejte do návodu Zapnutí režimu Internet Explorer v Edge.

2. Aktualizujte firmware kamery na nejnovější verzi:

Společnost VIVOTEK neustále zlepšuje firmware kamer pro vyšší spolehlivost. Ujistěte se, že máte nejnovější verzi firmware.

3. Zkontrolujte, zda kamera stále vytváří snímky:

Kamera má funkci snímku, která funguje nezávisle na video streamu. Pro kontrolu zadejte následující URL do prohlížeče:

http://ip_adresa

4. Použijte RTSP přehrávač k ověření přenosu dat:

Použijte VLC Media Player k ověření, zda kamera může posílat data přes RTSP:

  • Instalujte VLC Media Player: Stáhněte si VLC z oficiální stránky: https://www.videolan.org/vlc/download-windows.html.
  • Zjistěte URL adresu RTSP streamu
  • Otevřete VLC a zvolte “Open Network Stream”: Použijte klávesovou zkratku Ctrl+N.
  • Zadejte RTSP URL streamu: Do pole vložte RTSP URL a klikněte na Play.

5. Resetujte kameru do továrního nastavení:

Reset kamery obnoví její původní nastavení, postupujte podle návodu Jak zresetovat IP kameru VIVOTEK.

Pokud i po těchto krocích problém přetrvává, obraťte se na nás kamery pro další podporu.

Prihlásenie k odberu noviniek bolo úspešné.
Niečo sa nepodarilo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdny

Zobraziť košík

Tovar bol pridaný do porovnania

Prosím, čakajte...
Objednávku nemožno dokončiť, skúste to, prosím, neskôr