Porovnať
Všetky kategórie
Používateľské menu

Co dělat, když se nejde připojit na IP kameru VIVOTEK po upgrade firmware

Návod na oživení kamery VIVOTEK po nevydařeném upgrade firmware.

Aktualizace firmwaru kamery je citlivý proces. Pokud se kamera během aktualizace náhle vypne nebo ztratí internetové připojení, může to způsobit interní chyby v paměti. Pokud po aktualizaci firmwaru kameru nenajdete v Shepherd, zkontrolujte, zda zelená LED kontrolka bliká, což znamená síťové připojení kamery.

mceclip2.pngmceclip3.png
Kamera bez síťového připojeníKamera se síťovým připojením

Pokud zelená LED stále bliká, znamená to, že je kamera přístupná z internetu. V tomto případě postupujte následovně:

Krok 1. Zkontrolujte MAC adresu kamery, kterou najdete na balení nebo na štítku připevněném na kameře.

mceclip4.png

Krok 2. Otevřete příkazovou konzoli Windows (cmd.exe).

mceclip5.png

Krok 3. Zadejte následující příkaz:

mceclip6.png

Krok 4. Zobrazí se seznam zařízení. Zkontrolujte, zda se v seznamu objeví MAC adresa kamery:

mceclip7.png

Krok 5. Pomocí IP adresy kamery zadejte následující příkaz do prohlížeče:

http://

mceclip8.png

Poznámka: Tento příkaz obnoví kameru do továrního nastavení.

Pokud i po odeslání tohoto příkazu nemůžete ke kameře přistupovat, použijte funkci obnovy kamery. Postupujte podle následujících pokynů pro vstup do režimu obnovy:

  • 1. Vypněte kameru.
  • 2. Stiskněte a podržte tlačítko reset.
  • 3. Zapněte kameru, červená LED začne rychle blikat.
  • 4. Po 1 minutě tlačítko reset uvolněte.
  • 5. Firmware bude opraven.

Pokud po použití režimu obnovy nelze kameru stále přistupovat, bude nutné ji zaslat na opravu.

Prihlásenie k odberu noviniek bolo úspešné.
Niečo sa nepodarilo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdny

Zobraziť košík

Tovar bol pridaný do porovnania

Prosím, čakajte...
Objednávku nemožno dokončiť, skúste to, prosím, neskôr