Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu

Co dělat, když nemohu na síti najít zařízení VIVOTEK pomocí aplikace Shepherd

Kroky pro řešení situace, když nemůžete nalézt na síti připojená zařízení VIVOTEK.

VIVOTEK Shepherd je nástroj, který vám umožní najít všechny kamery ve vaší síti. Pokud po připojení kamery ke switchi/routeru vidíte zelenou kontrolku LED (síťovou LED), ale kameru nemůžete najít v Shepherd, zkontrolujte následující:

1. Zkontrolujte nastavení sítě vašeho PC:

Ujistěte se, že PC používaný pro přístup ke kameře je ve stejné LAN (Local Area Network). Pokud je PC připojen k jiné síti (WAN), nebude se moci připojit ke kameře.

mceclip0.png

Kamera používá broadcast protokol, který informuje ostatní zařízení v síti, že je „živá“. Pokud PC není ve stejné síti jako kamera, nebude moci přijímat tyto signály, a proto nebudete moci kameře přistupovat.

2. Zkontrolujte, zda nejsou problémy s komunikací zařízení:

Pokud zelená kontrolka LED vypadá normálně, ale kameru stále nemůžete najít pomocí Shepherd, může být komunikace mezi softwarem a zařízením blokována (antivirem nebo ochranou Windows Defender).

mceclip1.png

V tomto případě můžete použít konzoli Windows pro nalezení všech zařízení připojených k síti (tato funkce není blokována antivirem). Postupujte podle následujících kroků pro nalezení kamery pomocí příkazové konzole:

  • Ponechte Shepherd otevřený. Přiřadí PC IP adresu 169.254.X.X a umožní vám najít alias IP kamery (hardware IP).
  • mceclip2.png
  • Otevřete konzoli Microsoft Windows a zadejte příkaz “arp -a”. Tímto naleznete všechna zařízení připojená k síti.
  • mceclip3.png
  • Poté pomocí MAC adresy kamery najděte její alias IP.
  • mceclip4.png

Přejděte do nastavení kamery, Network > General Settings, a klikněte na „Use fixed IP address“, což zobrazí interní IP nakonfigurovanou v kameře:

mceclip5.png

Můžete také zkontrolovat nakonfigurovanou IP v Parameters kamery:

mceclip6.png

Poznámka: Můžete ručně změnit IP adresu kamery tak, aby odpovídala stejné podsíti, kterou používá PC, poté by měla být kamera viditelná v Shepherd.

3. Resetujte kameru do továrního nastavení a zkuste znovu

Resetováním kamery do továrního nastavení můžete odstranit jakékoli konfigurace, které mohou způsobovat problémy s komunikací. Postupujte podle kroků v návodu Jak zresetovat IP kameru VIVOTEK.

Použijte Shepherd pro znovunalezení kamery.

Pokud výše uvedená řešení problém nevyřešila, může být kamera vadná (hardware), kontaktujte naši podporu.

Děkujeme k přihlášení odběru novinek
Něco se nepovedlo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později