Proces aktualizace firmwaru kamery je velmi citlivý, je potřeba se ujistit, že používáte správný soubor a že je kamera nepřetržitě napájena.
Pokud se kamera nemůže aktualizovat, zkontrolujte následující body
1. Zkontrolujte, že nahraný firmware je pro konkrétní model:
Ujistěte se, že firmware odpovídá modelu kamery. Pokud se název modelu a soubor firmwaru neshodují, kamera se neaktualizuje.
2. Zkontrolujte, že je nahrána správná verze:
Ujistěte se, že firmware není starší než verze již nainstalovaná v kameře. Například pokud kamera používá firmware verze 0203c, je potřeba nainstalovat vyšší verzi (např. 0102a).
Pokud byla použita starší verze, zobrazí se následující chyba:
3. Zkontrolujte logy kamery pro chyby:
Pokud má kamera nějaké problémy, měli byste vidět specifický log aktualizace. Tyto logy můžete zobrazit v System > Logs > System log.
4. Zkontrolujte, zda lze kameru aktualizovat pomocí aplikace Shepherd:
Pokud nelze kameru aktualizovat pomocí webového prohlížeče, můžete použít aplikaci Shepherd k aktualizaci kamery.
Jestli aktualizace neproběhla korektně a na zařízení se nemůžete připojit, můžete vyzkoušet kroky v návodu Co dělat, když se nejde připojit na IP kameru VIVOTEK po upgrade firmware.
Pokud po kontrole výše uvedených bodů stále nemůžete kameru aktualizovat, kontaktujte technickou podporu pro asistenci.