Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu

Co dělat, když má kamera VIVOTEK růžový obraz

V některých případech se může stát, že kamera VIVOTEK poskytuje obraz zbarvený do růžova. Zde se dozvíte, jak to řešit.

Pokud kamera zobrazuje růžový obraz (jako na obrázku výše), obvykle to znamená, že IR cut filtr nefunguje správně. IR cut filtr je interní mechanismus v kameře, který blokuje infračervené světlo, aby nedopadalo na senzor během dne.

Pokud IR cut filtr nefunguje správně, IR světlo nebude správně filtrováno, což způsobí růžové obrazy. Typicky v tomto případě VIVOTEK doporučuje kameru poslat zpět na opravu. Pokud byste chtěli zkontrolovat další možné příčiny, zvažte následující:

1. Zkontrolujte obraz během různých IRC režimů (denní/noční režim)

IR filtr lze zkontrolovat ručním přepnutím IRC režimů na kameře. Postupujte podle následujících kroků:

Krok 1. Přejděte do nastavení kamery na Media > Image > General Settings. Zrušte zaškrtnutí „Switch to B/W in night mode“ a změňte stav IR cut filtru na „Night mode“.

Krok 2. Zkontrolujte domovskou stránku a pozorujte, zda se obraz změnil. Normálně by měl být obraz v denním režimu normální a v nočním režimu lehce růžový.

Pokud je problém s mechanickým filtrem, obraz se při změně IRC režimů nezmění.

2. Zkontrolujte stav IRC režimu v logu kamery

Zkontrolujte, zda IRC mění režimy den/noc podle správného rozvrhu (to se může lišit v závislosti na kameře).

Pokud problém přetrvává i po analýze, lze dojít k závěru, že problém je spojen s IR cut filtrem. Postupujte podle pokynů pro reset parametrů kamery do továrního nastavení dle návodu Jak zresetovat IP kameru VIVOTEK.

Pokud problém nelze vyřešit tímto způsobem, bude třeba kameru poslat na opravu.

Děkujeme k přihlášení odběru novinek
Něco se nepovedlo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později