Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu

Jak získat logy software VIVOTEK VAST 2

Návod na export logů ze software VIVOTEK VAST 2 pro vymezené časové období.

VAST2 má funkci, která umožňuje uživatelům shromáždit všechny logy serveru za konkrétní časové období. To je užitečné, protože při řešení problémů potřebujeme logy z doby, kdy se problém vyskytl.

Pro získání serverového reportu postupujte podle následujících kroků:

Krok 1. Otevřete aplikaci VAST2, klikněte na ikonu ozubeného kola a vyberte "Settings".

mceclip0.png

Krok 2. V nastavení přejděte do System > Feedback and bugs.

mceclip1.png

Krok 3. Klikněte na ikonu "Send feedback and bugs" pro otevření rozhraní pro report.

mceclip2.png

Krok 4. V rozhraní "Send feedback and bugs" nejdříve zvolte časové období, kdy se problém vyskytl (např. problémy se záznamem během týdne od 2020/4/14 do 2020/4/20).
mceclip3.png

Krok 5. Klikněte na tlačítko "Export logs" pro export logů z vybraného období (v offline režimu není potřeba zadávat další informace).

mceclip4.png

Krok 6. Vyberte složku, kam chcete report uložit, a klikněte na "Select folder".

mceclip5.png

Software automaticky zahájí vytváření reportu ve zvolené složce.

mceclip6.png

Tento proces zabere několik minut (nebo méně) podle závažnosti problému a počtu záznamů. Po dokončení se zobrazí následující ikona.

mceclip7.png

Krok 7. Přistupte do předtím vybrané složky a ověřte, že byl report správně vygenerován.

mceclip8.png

Poznámka: Pokud se nelze dostat do rozhraní VAST2, přejděte do složky
C:\Program Files (x86)\VIVOTEK INC\VAST\Client\VAST2 a spusťte soubor AnalyticsReport.exe pro export logů.

mceclip9.png

Děkujeme k přihlášení odběru novinek
Něco se nepovedlo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později