Porovnat
Všechny kategorie
Uživatelské menu

Potřebné informace pro technickou podporu software VIVOTEK VAST2

Poskytnutím těchto informací naší technické podpoře umožníte výrazně rychlejší odstranění Vašeho problému se software VIVOTEK VAST2

Prosím, poskytněte následující informace při kontaktování technické podpory:

  1. Verze serveru a klienta VAST2.
    Jak zjistit verzi serveru, klienta a device packu VAST2? (VAST2 na PC)
  2. Popis problému.
  3. Snímky nebo videozáznamy ukazující problém.
  4. Datum a čas, kdy se problém vyskytl.
  5. Informace o zařízeních ve VAST2. Včetně názvu modelu, verze firmwaru, verze device packu pro NVR a VMS.
  6. Konfigurační soubory VAST2 s heslem pro admin účet.
    Jak získat konfigurační soubor VAST2? (VAST2 na PC)
  7. Logy pro server a klienta.
    Jak získat logy VAST2? (VAST2 na PC)

Můžeme také potřebovat následující informace, ale nejsou povinné:

  1. Veřejná IP adresa serveru VAST2 s heslem pro admin účet (s portem, pokud je).
  2. Kroky pro reprodukci problému/ historie.
  3. Připojení zařízení ve VAST2. Včetně IP adres, čísla portu, účtu a hesla.
  4. Informace o systému Windows OS a grafické kartě.
    Jak získat informace o systému Windows OS a grafické kartě?
  5. Log událostí systému Windows.
    Jak sbírat log událostí Windows?
Děkujeme k přihlášení odběru novinek
Něco se nepovedlo, kontaktujte nás

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později