Aktualizace firmwaru kamery je citlivý proces. Pokud se kamera během aktualizace náhle vypne nebo ztratí internetové připojení, může to způsobit interní chyby v paměti. Pokud po aktualizaci firmwaru kameru nenajdete v Shepherd, zkontrolujte, zda zelená LED kontrolka bliká, což znamená síťové připojení kamery.
| |
Kamera bez síťového připojení | Kamera se síťovým připojením |
Pokud zelená LED stále bliká, znamená to, že je kamera přístupná z internetu. V tomto případě postupujte následovně:
Krok 1. Zkontrolujte MAC adresu kamery, kterou najdete na balení nebo na štítku připevněném na kameře.
Krok 2. Otevřete příkazovou konzoli Windows (cmd.exe).
Krok 3. Zadejte následující příkaz:
Krok 4. Zobrazí se seznam zařízení. Zkontrolujte, zda se v seznamu objeví MAC adresa kamery:
Krok 5. Pomocí IP adresy kamery zadejte následující příkaz do prohlížeče:
http://
Poznámka: Tento příkaz obnoví kameru do továrního nastavení.
Pokud i po odeslání tohoto příkazu nemůžete ke kameře přistupovat, použijte funkci obnovy kamery. Postupujte podle následujících pokynů pro vstup do režimu obnovy:
- 1. Vypněte kameru.
- 2. Stiskněte a podržte tlačítko reset.
- 3. Zapněte kameru, červená LED začne rychle blikat.
- 4. Po 1 minutě tlačítko reset uvolněte.
- 5. Firmware bude opraven.
Pokud po použití režimu obnovy nelze kameru stále přistupovat, bude nutné ji zaslat na opravu.